Ilmu Jampi Memanggil Ikan Di Laut, Pantai, Sungai, Tasik dan Kolam

Ilmu atau jampi dan petua memanggil ikan di lautan, pantai, sungai, tasik dan kolam...

Ilmu Memanggil Ikan

Ya!!! pasti ilmu jampi memanggil ikan ini amat dicari-cari oleh setiap pemancing. Apatah lagi ketika ini banyak pertandingan memancaing yang menawarkan hadiah hingga berpuluhan ribu ringgit.

Ramai para pemancing menjadikan pertandingan ini sebagai sumber pendapatan, manakan tidak sekali juara makan tak habis jugak...

Peringatan untuk pemancing sentiasa masuk pertandingan pasti sumber tersebut halal untuk menampung makan minum isteri dan anak-anak dan elakan dari menggunakan sesuatu sumber yang syirik dalam percubaan untuk menjuarai sesuatu pertandingan memancing.

Sila rujuk klip vidoe ini... atau boleh rujuk artikel ini --->>> Hukum sertai pertandingan memancing.


Pertama kena faham setiap rezeki kita atas muka bumi telah ditulis dan ditentukan oleh Allah sejak azali lagi, tinggal kita berusaha hendak mendapatkannya dengan jalan yang diredai Allah s.w.t.

Ade ke ilmu memancing ikan ni? ada bermacam cara dari petua hingga bacaan tertentu. Berikut diberi dua cara doa atau jampi memanggil ikan:

Cara Pertama:



Maksudnya:

Allah yang memudahkan laut bagi kegunaan kamu, supaya kapal-kapal belayar padanya dengan perintahNya, dan supaya kamu mencari rezeki dari limpah kurniaNya, dan juga supaya kamu bersyukur. (Surah Al-Jathiyah ayat 2)

Bacakan di mata kail yang telah berumpan dengan ayat ini. InysaAllah ada ikan yang mengena walaupun seekor yang ada di situ.

Cara Kedua:

Ambil air ditempat anda memancing tersebut (sungai/kolam/tasik/laut) segelas atau sebotol, bacakan pada air tersebut surah Fatihah sekali dan selawat 11 kali. Tiupkan pada air tersebut dan minta Ya Allah jadiknlah air & umpan ku ini sebagai daya penarik pada ikan di dalam sungai/laut ini.

Ambil air tadi separuh curah kembali ke dalam sungai/kolam/tasik/laut, separuh lagi gunakan dalam bekas umpan hidup, campuran atau gaulkan dengan umpan yang akan digunakan.

Ingat, INI hanya ikhtiar tapi Allah yang Maha Berkuasa memberi rezeki ke atas sesiapa sahaja yang dikehendakinya.

Peringtan:

Ilmu jampi ini boleh diamalkan terus oleh sesiapa yang berminat.

COMMENTS

BLOGGER: 5
  1. Assalamualaikum.
    Hemat saya, ayat al-Quran itu bukanlah untuk dijadikan jampi apa-apa. Tidak ada hadis daripada Nabi mengatakan sebagai jampi pancing.

    Berdoalah secara biasa tanpa menjadikan ayat al-Quran sebagai tagan. Boleh ayat al-Quran mahu dijadikan azimat atau jampi jika ada bukti sahih Rasulullah membuatnya begitu.

    Allahu aklam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa alaikum salam..

      Terima kasih atas pandangan dan teguran tuan...

      Delete
    2. Ada ke hadis sahih yg melarang ayat alquran dijadikan jampi melainkan jika ada bukti drpd Rasulullah saw?

      Delete
  2. Ada kesan sqmpingan x kalua kita buat

    ReplyDelete

Name

Al Quran,26,Doa,26,Dulu-dulu,24,Ilmu,80,Jampi,8,Koleksi,87,Pendinding,20,Persilatan,30,Perubatan,6,Petua,10,Pusaka,25,Rezeki,2,Zikir,9,
ltr
item
Koleksi Ilmu Dulu-Dulu: Ilmu Jampi Memanggil Ikan Di Laut, Pantai, Sungai, Tasik dan Kolam
Ilmu Jampi Memanggil Ikan Di Laut, Pantai, Sungai, Tasik dan Kolam
Ilmu atau jampi dan petua memanggil ikan di lautan, pantai, sungai, tasik dan kolam...
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhyN0EWtFqyxWcoL_GAka0AX5AXa9eWuUEK9UDQOdLNFSLjn4eki-W80L5FvvoulLZrCqpCNHmxHKWz1A6QVTwr5er-h_Y6U-FF57GLwub_KHwgE5jmQ5UDfr5FKQrgTG7wYcbHLuEhRbA/s640/image.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhyN0EWtFqyxWcoL_GAka0AX5AXa9eWuUEK9UDQOdLNFSLjn4eki-W80L5FvvoulLZrCqpCNHmxHKWz1A6QVTwr5er-h_Y6U-FF57GLwub_KHwgE5jmQ5UDfr5FKQrgTG7wYcbHLuEhRbA/s72-c/image.jpg
Koleksi Ilmu Dulu-Dulu
https://koleksiilmudulu2.blogspot.com/2016/09/ilmu-jampi-memanggil-ikan-di-laut.html
https://koleksiilmudulu2.blogspot.com/
https://koleksiilmudulu2.blogspot.com/
https://koleksiilmudulu2.blogspot.com/2016/09/ilmu-jampi-memanggil-ikan-di-laut.html
true
7831585522844739872
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content